5/26/2010

Danbo - az új családtag

Ezer éve nem írtam megint. De hát nagyon elfoglalt új családtagunk beszoktatása. Az egész úgy kezdődött, hogy a Flickr-ön nézegettem képeket, mikoris megláttam egy kis figurát, ami egy Starbucks-os kávé felé nyúl és teljesen belezúgtam. Nem tudtam mi a figura, de és hát a címből kiderült, hogy ő bizony Danbo. Beírtam a tagek közé, és kijött egy csomó találat, jobbnál jobb, érdekesebbnélérdekesebb, ötletesebbnél-ötletesebb képeket találtam. Órákig csodáltam őket olvadozva. Addig-addig, míg teljes szerelem lett a dologból, és ráadásul G.-t is megbolondítottam, hogy ilyen aranyos, meg olyan aranyos, hogy ő is kezdte megkedvelni a dolgot. Na rögtön jött a mindenes boltban  az e-bay-en való keresgélés és meg is találtuk... 2 féle van, a normál méret és a Mini... árak? NEVETSÉGES... A Mini ( kb 8cm) 30 dollár, a nagy (kb 13 cm) 60-100 dollár... MI? Nem hiszem el. Teljesen összetört a szívem. Csak nem adok ki ilyen marhaságra 30 dollárt??? Hát nem vagyok megbolondulva... 

Mivel Danbo egy kartondoboz figura. rákerestem a google-ön, hogy DIY Danbo. Találtam is papírból hajtogathatót. G. is talált egyet. Még aznap nekiálltam és másnap (pont szabadnapos voltam)... összesen kb 7 órán keresztül hajtogattam. Az első is aranyos, de nem annyira, mint amit G. talált. És ennek a keze lába feje forgatható. Teljesen papírból. Sosem voltam origámis. A legbonyolultabb hajtogatásom egy vitorlásrepülő volt... eddig. Na ez aztán project volt a javából. De kész lett. Szerettem. Aranyos lett. Kicsit sápadt, kicsit könnyen boruló. Aranyos lett. Hátam majd beszakadt, úgy fájt a sok üléstől és előrehajolástól. Nagyon aranyos lett. Le is fotóztam. 



Energia 


Had készítsek neked egy kávét


Szórakozol velem? - Papírka nem szerette Oszi csontjat...


Ezt a sablont kell kinyomtatni, kivágni (ajjajj, marha sokáig tart, mert nagyon pontosan kell), majd az instrukció szerint összeragasztgatni... Google le tudja a kinai szöveget fordítani angolra (biztos magyarra is), de a kepek alatti szamok is elég érthetőek. 

Aztán... tudtam, előre éreztem, de kellett a cukkolás... G.-nek kiadtam a feladatot: rendeljen Danbót. G. olyan izgatott lett, hogy egy kis kavarodás utén kettőt is sikerült megrendelnie, miután elfogadták egyik áron aluli ajánlatát is. Ikrek :) Ugyanaz volt az eladó, így egy e-mailváltás után visszaadott 5 dollárt a szállításból. Közben elolvastuk, hogy Danbo neve Danboard, csak rövidítik. Ő egy japán animációs sorozat (Yotsuba&!) szereplője, csakúgy mint annak idején Pokemon és társai voltak. Egyik epizódban az egyik főszereplő barátja játszásból beöltözik kartondonozba és robottá válik a napra. De csak akkor mozog, ha a "mellkasán"  lévő kis kivágáson az emberek pénzt dobálnak be. A nap végén elmegy haza... A történet képregémyben angolul itt...

Nos teljes izgatottságban teltek a napok, mint Karácsony előtt. Szombaton (22.-én) szörnyű fejfájással jöttem haza munkából. G. kérdi, hogy kérek-e fájdalomcsillapítót. Mondom igen. Erre mutat a pultra, ahol a vastag boríték figyelt, mindenféle japán krixkraxal :) Működött :)) De csak az enyém jött meg. Danbo2 hétfőtől tagja a családunknak.

Itt van Danbo:
Mászik ki a dobozból.
Isten hozott kismaszat :) Haha:)

25 megjegyzés:

  1. Jajj, de édes.
    ... és hogy milyen izgalomba tudja hozni az embert egy új családtag érkezése.
    Leld sok örömöd benne.

    VálaszTörlés
  2. Oh, koszonom szepen:) Tudom, hogy marhasag, de tenyleg olyan cuki ez a kis piszok :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik nekem is :)
    olyan jó fényképeket készítesz, nagyon ügyes vagy :)
    mostantól én is olvasni foglak téged!!

    VálaszTörlés
  4. Hát ezt igazán nem kellett volna... NEKEM IS KELL EGY ILYEEEEN!
    Az a baj, hogy ha rendeled, akkor rajta van az a csúnya felirat, meg a vonalkódok - amiket max akrillfestékkel lehetne leplezni... - , hajtogatni meg hááát... nem tudom, milyen vastag karton kéne ahhoz, hogy tökéletes legyen a hajlítások mentén, viszont tartása is legyen.....

    További képeket kötelező mutatnód róla :))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy így sikerült "megfertőznöd"! :) :) :)
    No, azt hiszem sikerült egy normális sablont letöltenem.
    Adnál hozzá pár instrukciót?
    Milyen karton, meg a hajtogatásról...
    És igen, tessék több képet készíteni!

    VálaszTörlés
  6. szia Gagi:)
    Orulok, hogy tetszik Danbo:)

    En egy kemenyebb mappa papirra nyomtattam ki a mintat es azt vagtam ki.
    http://www.officemax.com/catalog/images/397x353/20087059i_01.jpg
    Az instrukciok itt vannak
    http://win1999.web.fc2.com/Oshiire/EXTRA/032/make/body.htm

    japanul van, de a kepek eleg jok, sajnos en nem keszitettem kepeket a keszitesrol
    Eleg egyertelmu a leiras, a szam a zarojelben a lepes szama, zarojel nelkul pedig a papiron a kivagott darab szama pl a masodik lepes az (1)+ 03 azt jelenti, hogy az elso lepesben elkeszitett darabhoz ragasztjuk a harmas szamu format. En rairtam kivagas utn ceruzaval, hogy tudjam, melyik melyik, mert a szam a lehullo papiron van. Igy foleg a korok (sok kulonbozo meretu kor van)eseteben segit :) remelem sikerul osszeraknod :)Sok sikert :)
    Marcsi

    VálaszTörlés
  7. Méghogy tetszik???!!!
    Imádom az ilyen kis "mütyüröket"!!!
    Miután megláttam Nálad, én is keresgéltem kicsit, és egy képen láttam őt Wall-e-val. ( Ő is kedvencem)
    Na végem is lett teljesen.
    Jaaa, én nem az összerakásról gondoltam több képet, hanem a "kalandjairól"! :)
    Egyébként, a fotóid nagyon JÓK!
    Gagi

    VálaszTörlés
  8. Esetleg azóta nem lett eladó az egyik? :P

    VálaszTörlés
  9. gondoltam (:

    mindenesetre nagyon jók a fotók, és jó esély van rá hogy én is beállok majd a sorba (;

    VálaszTörlés
  10. Koszi:) Ha lesznek kepek, nagyon szivesen megneznem. :)

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én már nagyon régen beleszerettem ebbe a kis dobozfejűbe :) Próbálkoztam a hajtogatással, de valahogy nem jött össze.
    Meg tudnád mondani, hogy mennyibe került a szállítással együtt? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lizzy,

      mi e-bay-en vettuk, 37 dollar volt plusz szallitas 5 dollar, ha jol emlekszem. Most is akorul mozognak az arak, nem tudom, hogy szallitanak-e Magyarorszagra (ha ott elsz).
      A hajtogatas jopofa, de ha nagyon alaposak akarunk lenni, akkor legalabb fel napot igenybe vesz.
      Marcsi

      Törlés
  12. Szia Marcsi!
    Köszönöm az infót. Időközben találtam egyet 36 dollárért ingyenes postával. :) Holnap lesz vége a licitnek és eddig úgy néz ki, hogy nyertem.
    Lizzy

    VálaszTörlés
  13. Szia! Igen sikerült :) Hétfőn indul nagy útra Danbo Tokyótól Salgótarjánig :) Jupííí!!! :D

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. opsz, veletlen felrenyomtam, szoval uton van? Nem erkezett meg meg?:)) Ha vam keped, kuldjel am linket legyszi :)))

      Törlés
  15. majd teszek fel képeket, megérkezett 1 hét múlva ahogy megrendeltem és kaptam ajándék teát hozzá, mert én voltam az első magyar vásárlója :D

    VálaszTörlés
  16. nekem is kell egy ilyen. :( nem találok sehol sem eladó Danbo figurát. tudom, biztos eleged lehet belőle, de mégis hol vetted ezt? :P

    VálaszTörlés
  17. Kell kell kell...
    ma délután go hajtogatni :'DDD
    beleszerettem. :$
    nekem az uncsitesom USA-ban él és őt próbálom megfűni hogy hozzon...
    hisz Amerikában biztos van...vagy nem?

    VálaszTörlés
  18. Sziasztok tudtok nekem segíteni hol tudok venni Danbot?nagyon kéne nekem aki segít nekem annak nagyon megköszöném neki légyszi segítsetek

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin