7/22/2008

Képek a Yellowstone Nemzeti Parkból

Egy kis fényképes bemutató sok szövegelés nélkül a Yellowstone Nemzeti parkból, ahol 2007 augusztusában jártunk. A kirándulás nagyon jól sikerült, csodálatos volt a park, nem zavart minket az időjárás sem. A Volkswagen Wanagon buszban aludtunk, nyitott ablaknál 3 Celsius fokban. És esőben. Nagyon jó volt. A levegő tiszta, friss volt, a Madison kemping nagyszerű (asztallal, tűzrakó hellyel, betonos résszel).

A Park nem túl nagy, és a 3 nap, amit ott töltöttünk, nekünk elég volt. Igaz, nem mentünk hegyet mászni, azért megnéztük a területet elég jól.

Azt hiszem a képek magukért beszélnek. Csodálatos tájak, folyók, vízesések, mindenfelé vadállatok, őzek, szarvasok, bölények, rókák, farkasok, medvék és még sorolhatnám.

A hajnalok és a késő délutánok voltak a legszebbek. nemcsak azért, mert ilyenkor az összes állat kivonult reggelizni, illetve vacsorázni, hanem a Nap színeinek játéka szinte elvarázsolta a környéket.

Ezen a képen a bal oldalon a bölények menekülnek a jobb oldalon látható medvemama és a mögötte csámpázó medvebocs elől.

Hazafelé ez a viharfelhő üldözött minket, és mikor megálltunk tankolni, el is kapott. Isteni zuhé volt... :)