1/02/2010

Fotóalbum betekintő - Las Vegas téli makrók

Készítettem pár képet az udvarról, illetve csak makrókat, mert az udvar maga nem szép...
Nandina domestica - Japán szentfa termése

Paperwhites - hajtatónárcisz az előkertben.
3 éve ültettem és azóta minden decembertől januárig virágzik.

Rosemary - rozmaring bokor virága:

Egy kép a fűről, ami bizony nagyon mélyen alszik télen...


És egy benti kép, Szergejről*. Ő is virágzik minden télen.
Croton - Kroton virágzik


* Szergej: Ez a növény úgy jelzi,ha szomjas, hogy lehajtja a leveleit, majd mikor kap vizet kb 20 percen belül ismét állnak a levelei. Vagyis tornázik. És hát "Szergej fasza gyerek nem fázik, még íly' hidegben is tornázik". Így Szergejnek hívjuk. Legöregebb növényem, nem is tudom, hogy sikerült életben tartanom ilyen sokáig (majd' 7 éves)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó fotók és a növényeid is szépek. Szergejen elmosolyodtam, tudod, nekem is vannak ilyen szergejeim.

    VálaszTörlés
  2. :)) Az elso novenyem, amit az USA-ban vettem, volt, hogy csak 3 levele volt, most meg mar megszamlalhatatlan :))

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, hihetetlen színeket kaptál el. Itt most a szürke a menő. Meg a hófehér, ha mázlink van. Én mondjuk rajongok a hóért.

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin