3/22/2013

Az első lépések

Miután aláírtuk a papírokat, megkaptuk a kulcsot. Tervek voltak már, de folyamatosan az az érzés volt bennem, hogy "nem szabad beleélnem magam", mert ha bármi közbejön, akkor annál nagyobb lesz a csalódás. Úgyhogy teljesen megnyugodtam, hogy akkor most végre belevethetem magam a munkába. :)
Ugye a vásárláskor meg kellett kérni az állapotfelmérőt, hogy nézze át a házat és talált jópár bibit. A mosogató csapja folyik, a mosogató sérült, a konyhamalac zajos és nem megy, a reluxák töröttek és hiányoznak néhol, az ablakok az emeleten nem nyílnak, a lenti WC nem zár el töltéskor, ésatöbbi. Szóval volt teendő. Nekifeküdtem az internetnek és megrendeltem egy mosogatót, csapot és konyhamalacot. A garázsban a beton elég szarul csúnyán nézett ki, a falak nem voltak lefestve, csak a gipszkarton és az illesztések tették színessé a helyiséget. Mindenképpen meg akartuk csinálni a garázs padlóját, mielőtt beköltözünk, így arra felvettünk valakit. Előtte:





Szépen kinéz(ett)! Mostanában nagyon beleszerelmesedtem a szürke falszínbe, úgyhogy a falakat mindenképp szürkére szerettem volna festeni, kipróbálni, hogy mégis miként mutat. Ki is választottam egy szép világos színt, ami a falra kerülve nagyon sötét lett (a mintához, vagyis inkább az elképzelésemhez képest). Megvettem a plafonra a fehér és a falra a szürke festéket. Aztán felvettünk valakit, hogy a betont csinálja meg.


Oszi az ajtóban figyel :) A festéket vagy 4 napig hagytuk száradni, mielőtt rámentünk volna. Aztán nekiálltam a falnak (a plafonnal már kész voltam). 
Körbefestettem a falon lévő akadálypályát, hogy aztán a hengerrel csak végigrohanjak...




Marhára megszenvedtem a fal és plafon éllel, grrrrrrrr, !%+!%"%"" de csak sikerült végigérnem. A végére már majd beszakadt a hátam. De nem panaszkodok, nagyon megérte.

A képeket a telefonommal csináltam, úgyhogy nem a legjobb minőség...
Aztán jött a legnehezebb, az a fránya 10 centis beton szegély...
Fantasztikus, hogy mennyire nehéz egyenetlen felületet festeni. Kentem, húztam, vontam, tapicskoltam, de nagyon lassan ment.

Mindenesetre megérte, mert szerintem nagyon szép lett a garázs :)




Szóval szép a szín, de egy kicsit sötét lenne lakásban. Pont ezért akartam kipróbálni először itt, a garázsban. Most már tudom, hogy ha egyszer akarok festeni a háznan, akkor ennél világosabb színt kell választani. 

Panoráma: 

Előtte:
Utána:

:)

3 megjegyzés:

  1. Szép estét. Érdekelne, hogy mi került a padlóra és mennyibe került.Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Szép estét. Érdekelne, hogy mi került a padlóra és mennyibe került.Köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Epoxy festék kifejezetten beton padlóra, úgy 130 dollár

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin