8/10/2015

Járólap sajátkezűleg? Hülye egy ötlet...

A következő lépés a járólapozás...  Pfff....  lássuk csak,  hogy is ment...  Leszereltem az ajtót,  majd kiráncigáltam a mosógépet a folyosóra. 

A szárítógép még ment,  nem gondoltam,  hogy ilyen gyorsan leveszem az ajtót és kikötöm a mosógépet :)  

Felcipeltem a járólapos dobozokat,  majd elkezdtem tetriszezni :) 
G.-vel úgy beszéltük meg,  hogy a bejárathoz kell egy teljes jarólapot  tenni,  hogy esztétikus legyen az elrendezés. 
Bevásároltam egy gyémántkorongos,  vízzel hűtött csempevágót... Berendezkedtem a vendég fürdőszobába vágni... Ez volt az első mű... Van a mosókonyha közepén egy lefolyó,  ha véletlen a mosógép ereszteni kezd,  az levezeti a vizet...  

Hát mit ne mondjak,  elég koszos munka a csempevágás. 
Folyamatosan fröcskölt a korong,  a túlfolyón végig ömlött ki a víz,  ahelyett,  hogy a medencébe ment volna,  de hát ez van.  Jópár órát elszórakoztunk a vágással. 
De csak sikerült kivágni  mindet. Természetesen használtam hézagolót. 
Aztán megjelöltem mindet. 
Meghúztam egy egyenest a padló közepére. 
Itt sorakoznak :) 
Következő nap jöhetett a ragasztó keverése.  Ami ugye cement,  haha... 

Az első két járólap.  "Csak" egy órán át tartott leraknom. 
Aztán még kettőt leraktam,  a cement ment mindenhova,  csak oda nem,  ahova akartam.  Folyton leesett a simítólapátról,  mindenhol tele voltam malterrel,  zokogtam,  hogy ilyen hülye ötletet,  hogy én járólapozzak... 3 és fél óra után 4 darab csempe volt lent...  Felhívtam egy munkatársamat/barátomat,  aki átjött,  hogy kihúzzon a pácból és megmutassa,  hogyan is kell csinálni.  Letett pár lapot,  majd az ő irányításával be is fejezem az egész helyiséget.  Kész is voltunk az egésszel egy óra alatt :) 
Következő nap jöhetett a fugázás.  Na az jó móka volt.

Ilyen lett a fugázás után :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin