8/04/2015

Upszi - Mosó dolgok...

Wow, el sem hiszem, hogy lassan két éve nem írtam a blogra. Hát nem vagyok egy blogolós fajta, pedig milyen jó is visszaolvasni régi bejegyzéseket... Ha többet írnék, többet tudnék nosztalgiázni... haha...

Na de mindegy, most ezen nem nyavajgunk.


Dolgozgattam a házon picit, elkezdtem a mosókonyhát átalakítani. Most már jó egy hónapja dolgozok rajta, még nincs kész, de a változás látványos. Ez volt előtte...



A tervekhez a Pinteresten látott képek adtak inspirációt. Találtam pár szép elrendezést. 





A linóleum padlónak mindenképp mennie kellett és a bézs festékszínnek is, valamint a rácsos polc helyett szerettem volna rendes szekrényt, ugyanakkor akasztóra is szükség van. Szóval elkezdtem összeállítani a listát, hogy mi is kell.

Padlónak gondolkodtam parafa mintájú vinil burkolólapon, de G. mindenképp járólapot szeretett volna. Persze az én változatomat könnyebb lett volna lerakni, de így utólag nagyon örülök, hogy csempéztünk...

Aztán a színek.. mindenképpen szerettem volna egy szürkés zöldes kékes színt és ami végülis lett, nem rossz, szeretem. Picit lehetne halványabb/világosabb a szín, de így is nagyon tetszik.

https://www.sherwin-williams.com/homeowners/color/find-and-explore-colors/paint-colors-by-family/SW7621/#/7621/?s=products&p=PS0
Silvermist - Shirwin William
A szekrényeket nem akartam teljesen én építeni, mert anyagilag nem éri meg, olcsóbb megvenni a kész (actually félkész) szekrényt, mint a faanyagot hozzá. Így a Home Depot-ból megvettem 2 fali szekrényt.

18 inch x 30 inch x 12 inch

Nos először is ugye demó volt, leszedtem a polcot és felszedtem a linóleumot. Nagyon nagy szerencsém volt, hogy a ragasztó szinte teljesen megsemmisült, így csak fel kellett húzni, és kész is volt...

 Ezután jött a festés. Először a sarkokat festettem valamint az ajtófélfa és ablek körül.... ferde ecsetet használtam, majd hengert a fal közepéhez.




Aztán jöhetett a játék a szekrényekkel. Vettem rá fehér lambériát (?), amivel beborítottam az oldalát és az ajtajait. Tettem rá szegőlecet, kikentem tömítőanyaggal









folyt köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin