8/19/2015

Alakul a mosókonyha

A járólap kifugázása után a fugát bekentem egy védőréteggel, ami lepergeti a vizet és ezáltal megakadályozza a kosz fugába épülését, ezzel a koszosodást. Megvettem a szegőlécet és lemértem a falakat, majd elővettem a fűrészemet és munkához láttam. G. Kaliforniába ment a sógorommal, így tök egyedül hoztam össze.



Szerencsémre jól sikerült az összes vágás :)



Miután bepróbáltam őket, de még mielőtt véglegesre beszögeltem volna, lefestettem, gondoltam egyszerűbb a garázsban, mint a vadiúj járólapomon...


Aztán jöhetett a szögelés. Az aksis szögbeverőmmel viszonylag hamar megvolt az egész, igyekeztem megkeresni a gerendákat a falban, hogy a szög abba belefúródva szorosan tartsa a szegőlécet. 

Találkozás az ajtókerettel...

Egy sarok

A szögek lyukjait bekentem kitöltőanyaggal, majd lecsiszoltam.

Végül kikentem a tetejét, a sarkokat és az alját fehér szilikonnal.

Éééééééééééééééééééés:


Most itt tart a prodzsekt. A következő lépés a hajtogatóasztal lesz a mosó- és szárítógép fölé, de már annyira kivagyok a melegtől, hogy még 3 vágást sincs kedvem csinálni a garázsban, úgyhogy most azzal egy kicsit várunk... :) Azért így sem rossz szerintem:)

Előzmények:



1 megjegyzés:

Blog Widget by LinkWithin