6/09/2010

Rekord meleg és szobafogság Danbóval

Rekord meleg alatt nem azt értem, hogy eddigi legmagasabb, hanem junius elejéhez képest a legmagasabb. Hát az volt. 111 F, azaz perzselő 45 Celsius fok. Bakker. Kicsit lehűl majd a hétvégére, úgy 35 fok körülire, 2 napra... aztán vissza a 40-hez. Nórmális??? Emiatt szobafogságon vagyok. Légkondi! A legjobb. EVER! (bocsi az angolért). Munkából hazajövet ezt a képet készítettem a kis szedremmel blackberrymmel.
Mivel nem szívesen megyünk ki a lakásból, csak ha nagyon muszáj, Danbó fotózásával próbálkozok. A kis picúr elég jól viseli a megpróbáltatásokat, tulajdonképpen modellnek született. És ha már a születésnél tartunk, azt is tudom, hogyan...Tojásból. Bizony. Nem hiszed? Nézd csak:

 És mint minden jólnevelt bébi, tejet iszik:
Tudni kell, hogy a "got milk?' az egy amerikai tejreklám sorozat, (vettél tejet?)http://www.gotmilk.com/ ahol szebbnél szebb modellek vagy épp gyerekek, üzletemberek, színészek stb. szája felett van tejbajusz. Olyasmi mint MO-on volt a "Tej élet erő egészség"
A képet az új (nekem új) 50mm minolta lencsémmel készítettem... még össze kell szoknunk :)
Van még egy kép, ahol a "gyerek" épp szobát fest:
A szoba kartondobozból készült, festhető tapéta a fal és a padló is, a padlót fapáccal kentem be, valamint a díszlecet (lecet vagy lécet, megoldásokat a hozzászólásokba kérnék - köszönöm)... szóval a fehér díszlecet is egy-egy csík tapéta alkotja. A festőhenger váza kék gémkapocs a henger egy fustszűrő  :)

Szóval jól elvagyunk azért. Csak kihúzzuk valahogy a nyarat, már csak amiatt aggódok, hogy ne nyáron kelljen költöznünk... mindjuk augusztusban 48 fokban... de erről majd talán inkább máskor.

9 megjegyzés:

  1. Gyerekmunka? 45 fok melegben? Ejj, ejj!
    Legalább vettél tejet? :-DD

    VálaszTörlés
  2. Az 50 mm-sed milyen lencse? :)
    Nekem nikon 1,8-as 50mm-m van, e talán az a legkedvesebb számomra :)

    Szuperek a képek, még mindig irígykedem!

    VálaszTörlés
  3. Mindenki nagyon dicseri az 50mmes lencseket, nekem meg hozza kell szoknom, mert eddig szinte 100%ban zoom lencsekkel fenykepeztem... :) Meglatjuk :)

    VálaszTörlés
  4. Raneztem a homerore es melegem lett. Ittam egy pohar jeges vizet.

    Ilyen melegben nem lenne szabad Danbot dolgoztatni.

    VálaszTörlés
  5. 45??? Jesszusom. Kecskemétre csak 37-et jósolnak szombatra, de 3 kuttysétánál többre ki nem megyünk Öbivel.

    VálaszTörlés
  6. Ribizkifolezlek, o akart festeni es hat nem allok az utjaba. :) hehe Mit mutatott arrafele a homero?

    Cinkapanka, bizony. Igaz szaraz meleg, nincs szinte semmi para a levegoben, ami elviselhetobbe teszi, de azert igy is marha nagy a hoseg. Es az a baj, hogy ejjelre sem hul le a levego, ha legalabb reggel fel lehetne frissulni..., de nem. Volt olyan ev, hogy reggel 5-kor 38 Celsius volt. Azt nem lehet leirni, vagy elkepzelni. Hajnal van, amikor ugye friss a levego, erre kilepsz a 38 fokos hosegbe. Hajnalban! Na azt nem lehet megszokni.

    VálaszTörlés
  7. Jajj ezek a képek!! Hihetetlen édesek!!!! *-*

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin