10/12/2009

Ócskásnál jártunk...

Bekukkantottunk egy használt... hmmm... mindenes üzletbe. Igazából valami irat-tartó dobozt/szekrényt kerestem, de azt nem talaltam, viszont helyette ezeket vettem:


 Egy papírzsepi takaró doboz, amiből lehet, hogy kettőt fogok csinálni, az alsó fém részre szeretnék valami mintát ragasztani vagy festeni, a külső fonott rész pedig magában is jó, színét még nem tudom, hogy változtatom-e. Ára: 2 dollár.

Ez a réznek tűnő (belül zöldes elszineződés látható) edényke eredetileg 1 dollár volt, de a pénztáros ingyen odaadta :))
Nem túl jók  a képek, mert a vaku elég sza gyenge a Sony A100 fényképezőgépengépen, állványhoz lusta voltam, vaku nélkül meg sötét volt... Szóval ezt a kis fa tákolmányt találtam, funkciója hagyma és krumpli tároló: Ára: 6 dollár.
Kicsit feltettem az ISO-t, zajzajzaj ezerrel, de itt egy világosabb kép:

Úgy látom volt már pár színe, szóval alapos csiszolás vár rá :)

Aztán hazafelé autózva G. (ki más, én nem látok semmit a felezőn kívül...) észrevette ezeket az út mentén ledobva egy csendes ipari negyedben, amin áthajtottunk... hazahoztam őket. A képek semmi különösek, de a keretek fa keretek és naaagyok!  Ára: 0.-

Szóval ennyi, mindez összesen: 8 dollár. :))  Alig várom, hogy elkezdhessem a felújításukat :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin