10/25/2009

DIY - Kutyatál alátét felfrissítése festék spray segítségével

Oszinak a vizestálja ezen az öreg tálcán van, mert a lököttje nem tud rendesen lefetyelni, csak úgy, ha minden csupa víz körülötte (akkor is, ha csak félig van a tál).  Szóval ezt a tálcát tartom a tál alatt, és bizony az itteni kemény víz nem kímél semmit, hiába ecetezem már, a vízkő nem tűnik el róla...
Úgy döntöttem, hogy ráfújok egy adag festéket, hogy kevésbbé legyen feltűnő a vízkő rajta. A korábban már használt színt választottam, szeretem, mert fehéres, de meleg szín.


Először átfújtam alapozóvan, mert a piros az egy nagyon rohadt makacs szín, ha át szeretnénk festeni világosabbra... a fotók nem jók, elnézést kérek.



Aztén úgy gondoltam, hogy festek rá tappancsokat. Kerestem a neten és nyomtattam tappit. meg csontot.


Kivágtam őket, hogy ceruzával körbe tudjam kopírozni a tálcára. Persze a tálca olyan rücskös, hogy egy mm-t nem tudtam berajzolni, úghogy a végén szabadkézzel festettem fel a nyomokat.


Vettem 5 alapszínt. Arra gondoltam, kikeverek egy sötétbarna színt a tappiknak.


Neki is készülődtem, kinyomtam a szerintem szükséges színeket, és ugyan lefényképeztem a végeredményt, de nem szeretnék gusztustalankodni, így nem teszem fel a képet.... Maradtam a feketénél. :))


És a végeredmény:


A tálcát lefújtam vízlepergető réteggel, hogy a tappancsok megmaradjanak, bár a festék akril, nem bízom benne, hogy Oszi állandó fröcskölése mellett megmaradna...



5 megjegyzés:

  1. Szerintem így feketén-fehéren nagyon jól mutat. :D
    Buci

    VálaszTörlés
  2. Cute and adorable! I'm wondering what you used to make it water safe? Precious.

    VálaszTörlés
  3. Thank you Lessie:) I actually used Painter's Touch 12 oz Matte Clear Spray Paint to seal the tray. So far so good :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! Párszor már én is megjártam azzal, hogy elhittem, amit általánosban rajzórán tanítottak (ti. hogy alapszínekből minden kikeverhető... egy frászt!) Amit mindenképp kell pluszban venni hozzá: lila és barna (leginkább umbra kell nekünk)- ezek sohasem lesznek elég szépek keverve... A gyerekszoba falfestéshez is ezeket vettem az alapokon kívül.

    Sima fröccsöntött műanyag a tálca? Jó lehet az alapozód, én mindig megszenvedtem, ha műa-t akartam akrillal festeni..

    Kutyikérdésben meg ugyanaz a problémám nekem is, azzal a különbséggel, hogy a miénk szakállas (mégha lány is.. :D), így egy félmérföldes tálca is kevés lenne a pacsáihoz.. :D)

    (Még mindig kánikula?? Látom, Oszi is jeges vizet kap.. :D)

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin