10/10/2009

DIY - Spájz átrendezése, polc készítése sajátkezűleg

Végre 99%-osan befejeztem a spájz átrendezését. Nagyon ideje volt, most jó bemmeni. Nagyon zavart, hogy polcok között túl nagy a hely (igy vettük), ezért gondoltam csinalhatnank 2 extra polcot. Vettem 8 dollárért egy 8 láb hosszú (kb 240 cm) polcnakvaló pozdorjalapot (majd 2 cm vastag, kerekített széllel). Levágattam 2 db 39 inch hosszú darabot, és hazahoztam... kezdődhetett a mulatság...

Gyorsan lehet végigfutni az előtte képeken és nem figyelni a kupira, köszönettel...


 

 


Először is G. segítségével kipakoltunk az étkezőasztalra, konyhapultra, szigetre, másik konyhapultra...khmm...székekre, khmm... földre...

 
 Az asztal részlete...

 
Aztán jöhetett a DIY barkács rész. Majdnem kidobtam Megtaláltam a festékmaradékot a garázsban, amit még a házzal kaptunk. Picit már darabos volt, így egy darab harisnyazoknin át kellett szűrnöm, így csak kicsit sűrű volt, de amúgy teljesen használható.
Ezen kívül volt még szintén a garázsban két hosszabb MDF csík, pontosan olyan hosszú, amiből kijött a polctartó mindkét polchoz. Ezek a rövidebb oldalak:
  

A polcokat is 2x lefestettem, nem alapozóztam.

Így néz ki a lekerekített szél. Pont ilyen a meglévő polc is... legakábbis azt hittük, aztén kiderült, hogy icipicit az új vastagabb...
 
Minden Project Őrzője... Oszi élvezi a jóidőt, kintlétet, szabadságot, és olyan jó kis kutya, soha nem csavarog el, ha valaki elsétál a ház előtt, akkor köszön, néha oda is megy udvarolni az illetőnek, de amúgy nagyon jól viselkedik :))
 
Festés után kimértem, hogy hova mennek majd a polcok...
  Aztán ketten felfúrtuk a polctartó lapocskákat. Mivel a fagerenda kereső műszerünkben (stud finder) kimerült az elem, így menetes gipszkarton tiplit kellett használnunk, hiszen a polcnak azért kell súlyt tartania.

A tiplik...


És a kész polcok :))
 

 
Jöhetett a bepakolás...
  Ez a kis kenyerestartó is maradékokból lett összetákolva. Az oldalak a túlméretezett asztalka-oldalak, a teteje pedig a polcok maradéka.

Ééééés kész :)) És van helyem :)) Olyan jó :)
  

Ennyi lenne a project:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin