9/09/2009

DIY - Fürdőszoba asztal készítése sajátkezűleg 2. rész

Pár nappal később végre rászántam magam, hogy kivonuljak az udvarra és levágjam a jó méretű oldallapokat... (a konyhában befejeztem a fűrészelést) Van különsbég a méretben, ugye?

Maradék fából gérvágóval kivágtam a 4 sarokösszekötő elemet is. Igy néz ki a leendő illesztés:
Mikor ezzel megvoltam, jöhetett a benti munka, a kedvenc része a projectnek: a festés. A kis sarokasztalom maradéka volt az alapozó, azt használtam fel.
Száradnak az elemek... Férjem szuper szöges megoldását használtam megint, az elemek befelé néző oldalába ütöttem a tartószögeket.

A lábaknál pedig a "talpukba".

A szorítófogóimmal a mosogatógép fogantyújára támasztottam őket a száradáshoz, a fogó a szögeket tartja.

Aztán észrevettem, hogy pont az előlapon van egy hajszálrepedés szálirányban (hogy máshogy??). Egy csavar keresztben belehajtva megtartja a fát, és az remélhetőleg nem hasad tovább...

Így ni... Még mindig csak alapozva vannnak a lapok.

Az utólag "gyártott" oldallap:

És próbaillesztés lábak nélkül:

Nagyon gondolkodom rajta, hogy a tetejét nem festem le fehérrel, hanem vagy bepácolom olyan színnel, mint a kis sarokasztalomat, vagy nyersen hagyom, jól lecsiszolom a sárga színt róla és lelakkozom selyemfényű (nem csillogó) védőlakkal. Még nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Blog Widget by LinkWithin