9/15/2009

DIY - Fürdőszoba asztal készítése sajátkezűleg 3. rész

Előzmények: első rész és második rész
A festés után jöhetett a puzzle része a munkának, az asztal összeszerelése. Mivel nem vagyok asztalos, ezért a vágások meglehetősen leheletnyit pontatlanok. Az asztallap még mindig nyers, nem csináltam vele semmit, de nemsokára itt a szabadságom és kirándulás után talán még marad itthon időm kicsit munkálkodni. Megjött a marófej készletem, e-bayen vette G.  35 darabos készlet, nem a legjobb minőségű, de nem is lesz használva napi 8 órában évekig... ahhoz meg, hogy egy évben 2x elővegyem tökéletesen megfelel.
Szorítókkal lefogattuk a "segédvonalakat", majd fúróval előfúrva összeerősítettünk 2 szomszédos oldalt.

Így béz ki az illesztés belülről....


Ez pedig már a láb felszerelése. Kész képet majd akkor teszek fel, ha teljesen befejeztem. 
Addig is itt van 2 képkeret a mosdófalról, amit ugyanazzal a színnel festettem le, mint az asztal vázát. Nem szereltem szét, csak leragasztottam az üveget és úgy festettem le először az alapozóval, majd a fehér festékkel. A szín Ralph Lauren-é, a neve "Country Stove White".


Most ez a project picit pihenőre megy, mert... vacation time :)) 19.-én lesz az első napja a szabimnak, de mi már 18.-án este el szeretnénk indulni. napközben nagyon meleg lesz még, és a VW-ben nincs légkondi, szóval  éjjel fogunk kimenekülni a sivatagból. A tervekről később :)

Folytatás itt

3 megjegyzés:

  1. Jó hűsölést Nektek!! :D Már nagyon kíváncsi vagyok, mi kerekedik ki belőle.. :D Marófejek? Nem aprózod el.. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :) A meleg miatt nem szivesen dolgozok a garázsban, és még egyszer nem akarom azt a hibát elkövetni, hogy fát alakitok(fűrészelek/marok/akármi) a konyhában:) De ha hazajöttünk, akkor szretném befejezni mindenképpen.

    VálaszTörlés
  3. Folytatás...? :D

    (Nekem is kéne egy mosdó alatti szekrény, ki is néztem rá egy régi éjjeliszekrényt, de csak tötyörgök vele ide-oda.. :PP)

    VálaszTörlés

Blog Widget by LinkWithin